Lördag

Publicerad 2016-09-24 20:49:27 i Allmänt,

Idag fick jag (Julias mamma) äran att ta hand om hästarna. Julias pappa Magnus fixade markservicen medan jag tömkörde Stoffe på utebanan. Han blir starkare för varje dag och idag tyckte jag han var riktigt fin! Framförallt i vänster varv där han varit som svagast. Kul att se honom sakteliga komma tillbaka i fin form! 

Denna bild är från ungponny SM 2015


Vimsa vilade idag så det blev lite pyssel och äpplen för hans del.



Quantina har lyckats bli trampad på idag. Hon fick ett fint bandage då det var ett sår på kronranden. Hoppas det inte blir något mer av det...

En ganska chill dag i stallet med andra ord! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Lindblad

Hej jag heter Julia Lindblad, jag är 17 år och kommer från Vallentuna, Stockholm.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela