Dagens planer

Publicerad 2016-09-26 12:22:43 i Allmänt,

Hej på er!
Min första lektion är avklarad, började vid 10 vilket var skönt. Det blev ändå lite sovmorgon. 
Jag hade en jättetrevlig helg i Jönköping och som ni säkert märkte så dök mamma upp här och bloggade, hon kommer säkerligen att blogga mer så smårningom när hon tar hand om hästarna, då får ni direkt uppdatering från den som gjort arbetet på hästarna vilket förmodligen blir lite bättre och med lite mer detaljer än om jag ska återberätta ;) 
 
Dagens planer är iallafall att rida ut på alla hästarna. Alla ska få gå ute på åkern, förmodligen blir det lite konditionsträning på dem. Den ända av mina som har riktigt bra kondition är ju Vimsa, men det beror förmodligen på att jag haft detta upplägg på honom i tre år. Viktigt med varierad träning! Hans kondition behöver bara underhållas, men det ska göras också.
 
Vi hörs lite senare idag! 
Två bilder på mina favvokillar <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Lindblad

Hej jag heter Julia Lindblad, jag är 17 år och kommer från Vallentuna, Stockholm.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela