Longering

Publicerad 2016-10-05 18:43:25 i Allmänt,

Idag har alla tre hästarna blivit longerade. Dem var duktiga allihopa! Jag kände att det var längesen jag såg ponnyerna från marken och jag gillar att "checka" av dem ibland. Tycker också att man ser sån fin utveckling på dem, Det är ju skillnad på att känna utvecklingen från ryggen och att faktiskt se den fran marken. Jag tycker att man också kan se hur musklerna arbetar i hela hästen. 
 
Jag tror att det är viktigt att se sina hästar även från marken, för att man också ska se att utvecklingen går framåt, ibland kan det vara svårt att se var man faktiskt började. 
 
Alla hästar var iallafall duktiga idag, superkul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Lindblad

Hej jag heter Julia Lindblad, jag är 17 år och kommer från Vallentuna, Stockholm.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela