Hemma igen

Publicerad 2016-10-03 20:02:46 i Allmänt,

Hej! 
Nu är jag hemma igen, jag kom hem igår och var helt slut. 

Idag har alla tre hästarna ridits. Mamma tog Vimsa och joggade honom medan jag joggade Stoffe. Stoffe var en tickande bomb idag. Tur att jag lärt mig att rida heta hästar med benen ;) Han blev väldigt fin på slutet. Jobbade bara lösgörande och tempoväxlingar! Vimsa hade varit väldigt mjuk och fin i sidorna men lite seg. 

Quantina red jag en stund i ridhuset. Hon var emellanåt fin och däremellan var hon lite all over the place. Blev iallafall väldigt bra mot slutet tycker jag, framförallt i traven! 

Nu ska jag hem och äta middag in i duschen och sen väntar sängen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia Lindblad

Hej jag heter Julia Lindblad, jag är 17 år och kommer från Vallentuna, Stockholm.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela